Wednesday, September 8, 2010

Zhané : 2 Maande, 1 week & 4 dae

Jy het vanoggend vir die eerste keer hardop uit jou magie gelag, en nie net een keer nie, maar sommer 3 keer, ek was so trots op jou dat ek sommer 'n gil van blydskap wougee, maar aan die ander kant was ek hartseer, want Pappa sit in Kenya en is nie hier om dit te kon sien nie, maar gelukkig is daar nog vele kere wat hy dit kan beleef.
Jy groei so mooi en word so vinnig groot, ek kan nie glo dat jy al amper 3 maande oud is nie, waar gaan die tyd heen?
Ek van myself gereeld waar ek net in jou ogies staar, ek kan nie glo hoe ongelooflik lief ek vir jou is nie. Ek wil vir jou (en boetie) net die beste gee, ek het julle lief met elke moontlike krieseltjie wat ek in my het, en kan myself nie een oomblik indink sonder julle twee in my lewe nie.
Ek is lief vir julle en wil hê dat julle dit nooit ooit moet vergeet nie, want julle is die rede vir my bestaan!
Ek is so lief vir jou my Biekie-Bouter!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.