Thursday, October 1, 2009

VERY MERRY HAPPY B-DAY TO ME!

OK, om presies 06h00 vanoggend het ek amptelik 28 geword!  Hubby het al sommer gister-aand begin om my tot in die afgrond in te bederf en Hanco kon nie wag om die geskenkpapier van my geskenk af te ruk en dit namens my oop te maak nie.
Maar toe ek vanoggend wakker word het ek net weereens besef hoe gelukkig ek eintlik is en hoe perfek my lewe regtig is!  Ek het 'n wonderlike hubby en die mees kosbaarste biekie-baba waarvoor ek ooit kon vra en droom, albei vir wie ek liewer is as die lewe self!
Ek het 'n wonderlike familie en vriendegroep en my lewe kon net nie beter gewees het nie!
Vir al hierdie wonderlike dinge in my lewe het ek net die Liewe Vader om voor te dank, want sonder Hom sou niks van dit moontlik gewees het nie.  Hy het my hele lewe beplan nog voor ek gebore was, en Hy het geweet dat als wat Hy op my pad plaas, net reg is!
En met elke tree wat ek gee, is Hy reg daar langs my.
My dae is gevul met liefde, vreugde, vrede, blydskap en soveel seëninge.
Sal ek ooit genoeg kan dankie sê aan ons Hemelse Vader?!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.