Thursday, April 29, 2010

Huweliksherdenking : 23 April 2010

Jip, hierdie jaar was ons 5 jaar Huweliksherdenking, en so sit ek en terugdink aan die laaste 5 jaar, aan al die herinneringe, die gebeure, die ups & downs, en ek besef weereens dat ek dit vir niks in die wereld sal verruil nie, want dit wat ek & hubby deel is perfek! Hoekom sal ek dit enigsins anders wil hê?! 
Ons het 'n wonderlike verhouding, ons is oneindig lief vir mekaar en ons het 2 wonderlike kinders (ok, waarvan die een nog oppad is, maar sy is amper hier).  Ja, goed en wel, ons het al ons oomblikke gehad, oomblikke waarin ons kwaad was, oomblikke waarin ons nie dieselfde siening of mening gedeel het nie, oomblikke waarin ons saam gehuil het, oomblikke waarin ons hartseer gedeel het, maar die oomblikke wat dit als die moeite werd maak is die oomblikke waarin ons vreugde en liefde kan deel, en dit maak alles, ja selfs die minder goeie oomblikke die moeite werd.
Dit maak dit die moeite werd want dan weet jy dat daar iemand aan jou sy is, iemand wat jou bystaan en iemand wat jy bystaand, iemand wat daar is deur dik en dun, deur goed EN sleg, en iemand wat lief is vir jou, presies net soos wat jy is!  En dit is as gevolg van die feit dat Guilm daai wonderlike persoon is, wat ek myself nie een dag kan of wil sonder hom indink nie.  Hy is nie net my alles nie, hy (en dit sluit ons twee kiddies is) is my lewe, my alles, my bestaan!  Ek is pragtig want hy maak my pragtig!!  Ek is sy "engelkind"!

'n Paar van die gelukwense wat ons gekry het :
(Facebook)

Benita Botha : Dit is ons 5de huweliksherdenking vandag! Dankie vir als my liewe lawwe lollie bollie! Jy is my alles en my hele lewe en ek liefies jou tonne!

Deune Schutte, Bettina Annette van Antwerpen and Chantel Williams like this..

Lameez Klein : Geluk B!

Yolande Carter Haasbroek : baie baie geluk!!!

Gustav Schaap : Geluk julle twee! Dit meen ons vyfde ook om die draai..joe, maar tyd kan darem vlieg!

Bettina Annette van Antwerpen : Congrats to you both. May the year ahead be a wonderful one filled with many memories t take into the rest of your lives with you.

Veronica Kock : Happy anniversary!

Jolene van Rooyen : Baie geluk julle !!! Mag daar nog 100 van hulle hê!

Deon Schaap : veels geluk, mag die jare vorentoe besaai wees met liefde en nog baaaie pragtige babas!

Ina Jansen : Geluk buurvrou! Hoop da is nog vele meer!

******

(Our Precious Moments)

Wedding Anniversary!!!!

by Benitab on Fri 23 Apr 2010 - 8:38


Yes, it is our 5 year Wedding Anniversary today!!!!! Cannot believe where the time has gone, feels like yesterday that I was this blushing young bride getting ready to take the big step with the most awesome man in the world! From the first day until now, our lives together are just perfect! He is my own little piece of heaven and I love him to bits! And together we were blessed with firstly Hanco and now Zhanè, what a way to show the world of the love we share for each other!
I love you my "liewe lawwe lollie bollie" and I am beautiful cause you make me beautiful!
 
 
by Adele on Fri 23 Apr 2010 - 8:42
Baie geluk met jul 5de huweliksherdenking! Hoop daar is nog baie jare saam
 
by elleznom on Fri 23 Apr 2010 - 8:43
 
by Bane on Fri 23 Apr 2010 - 8:44

happy anniversary girl, and may you enjoy many more..
hope Hubby will make it special for u..

by Cutie Baby on Fri 23 Apr 2010 - 8:44

- Enjoy the rest of your day and the many beautiful years ahead

by Carmen on Fri 23 Apr 2010 - 8:53

Congrats! May you have many many many more!

by Vienna on Fri 23 Apr 2010 - 8:55

Congrads. May the Lord bless you with even more years.

by Honey on Fri 23 Apr 2010 - 8:57
Congratulations

by Pumi on Fri 23 Apr 2010 - 9:10
Congratulations

by Dooi (Deuné) on Fri 23 Apr 2010 - 9:11

GELUK!!!!! BAIE geluk vroutjie, mag julle sommer nog 50 00000 jare he saam!!

by PinkPanther on Fri 23 Apr 2010 - 10:03

Congratulations Benitab!

by Stix on Fri 23 Apr 2010 - 11:46

Happy anniversary!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.