Monday, May 24, 2010

Lost in Blogs.....

Dis soos 'n sprokies-wereld waardeur ek loop, van die een blog na die volgende, en ek verloor myself telke male in elkeen van hulle, ek verloor myself in die woorde, die emosies, en die stories.  Dit begin soos familie voel, die bekendheid groei met elke blog, elke paragraaf, elke sin en elke woord.  Ek raak saam opgewonde, hartseer, bly, ek sien elke kleur en reuk in my geestes-oog, ek kan die see-lug ruik en die branders op die strand hoor breek en spoel.....en ek is mal daaroor!
Ek is mal daaroor oor ek dit nie self kan doen nie, ek kan nie met woorde speel en hul inkleur om sulke wonderlike prentjies te skryf nie, en daarom verlustig ek my in die blogs wat dit wel doen, dis amper soos inspirasie vir die siel...of so iets...ek weet nie
Wel, maak nie saak wat die eintlike rede daar agter is nie, ek bly mal daaroor!  En wie weet, dalk smeer dit tog so biejie af en help my tog om daai prentjie eventually in te kleur....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.