Thursday, June 10, 2010

Precious Moments

From: QS TWO Quantity Surveyors [mailto:admin@qs2.co.za]


Sent: 12 November 2009 12:59

To: 'Sonja'; 'Christine Hay'; 'Ina Jansen'; 'Anel Joubert'; 'Monica Greyling'; 'Nicole'; 'Amanda Ceronie'; 'Elmarie Ceronie (Simstone)'; 'Deonne Clasen'; 'Melinda Botha'; rfbotha13@gmail.com; bianca.botma@gmail.com; 'Adri Uitenweerde'; 'Botha Guillaume (AA/SZA43-GB)'; Ivan.Clasen@sgss.socgen.co.za

Subject: Ontmoet.......

Hi daar almal;

Wil julle net graag voorstel aan ons nuwe Boontjie Botha wat 5 weke en 5 daggies oud is!!!!

Geniet die dag verder.

Groete;
Benita
***************************************
 
Dit is hoe ons, op die 12de November 2009, ons tweede swangerskap aan almal "announce" het, al het ons toe vir omtrent 3 weke al geweet dat ek swanger was.  Daai dag was snaaks, deurmekaar, onrealisties, onwerklik, opgewonde en vreesbevange, alles in een.
Het regtig nie geweet hoe ek moet voel nie, Guilm was natuurlik in sy elemente, maar ek was nie seker nie.  Duisend vrae het oor en oor deur my kop bly spoel, soos :
*  Is ons regtig gereed hiervoor;
*  Gooi ons onsself nie in die diepkant van die swembad met hier swangerskap nie;
*  Doen ons nie vir Hanco 'n onreg aan nie
 
Dit was 'n interessante pad om te stap, en die keer was dit nie net saam met Guilm nie, die keer was my Biekie-baba daar om die nuwe avontuur saam met ons aan te pak.  Hy het opgewonde vir almal vertel van sy sussie wat in mamma se magie is, en soms, ja self soms, het sy 'n draai of twee in sy magie ook gemaak.  Hy het gereeld my maag kom drukkies gee, met sy sussie gesels en party keer net stil langs my kom sit net om sy oor op my maag te kan sit...Dit als noem ek "precious moments", "moments" waarvoor ek nie eens altyd kans kry om die kamera te gryp en af te neem nie, "moments" wat soos 'n bubble, net vlugtig daar is, en dan weer stil stil verdwyn...
Maar dit is "moments" soos die wat alles elke keer die moeite werd maak!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.